fredag 1. april 2011

Vegard også til Norborg


Det har lagt i korta ei lita stund, men i går blei det klart rett før overgangsfristen i Norge gjekk ut. Vegard har takka ja til Norborg sitt tilbod, og har skrive under for oransjetrøyene ut 2012-sesongen.


- Eit vanskeleg val, seier Vegard, men han kunne ikkje seie nei då Norborg tilbydde treningsklede, kilometergodtgjerdsle, samt at han kunne bli henta med båt frå STX til treningar som passa dårleg med ferjene.


HaNo FK ser at nok ein spelar går tapt. Både SUS, styret og andre i HaNo har gjort det dei kunne siste vekene for å behalde den spelande assistenttrenaren, men vi kan ikkje anna enn å ønske Vegard lykke til.

5 kommentarer:

Anonym sa...

1.april tull?

Jonas sa...

Såg den komme Odd! Du lure ikkje mej ;)

odd einar sa...

He no liksom blitt en bloggtradisjon detta no. I fjor gjekk vel han LP te SIF på denne datoen..
Men ej he ikkje sett at Vegard avkrefta detta her, so ej begynne å bli litt nervøs..;)

Hege sa...

Ja jeg ble mer enn nervøs!!!! Og om ingen andre vil innrømme det, så gikk jeg rett på "limpinnen"!! Som medlem i SUS var jeg mildt sagt fortvilet her i går kveld da jeg leste nyheten. Hev meg på telefon til Solveig for å høre om vi nå måtte innkalle til hastemøte i SUS for å få på plass en ny hjelpetrener og jeg så for meg at positive Vegard skulle forsvinne for oss også. Sukk!! Godt det bare var aprilspøk!! Men j*¤#a irriterende å bli lurt!!

Solveig sa...

Vil no berre ha det klart at EJ lot mej IKKJE lure, men sendte telefonen frå ho Hege videre til Kenneth, slik at han med fekk høyre at ho Hege beit på :-) So no fær ho nok høyre det, hihi. Artig.