mandag 18. mai 2009

Sunnmørsposten dekkjer ikkje 5.divisjon

Som lesar i mange år av kampfakta og div om lokal fotball i Sumpen, så lurte eg på i ein epost til avisa om den dårlege sesongstartan i Sunnmørsposten av dekninga av 5. div berre var startvanskar, eller ei konsekvent nedprioritering av divisjonen. Det er nok det sistnemnde. Etter mi personlege meining har Sumpen i solidaritet med kretsvedtaket i haust, gjort Sunnmørsfotballen ringare og mindre attraktiv. Her er svaret eg fekk med kulturredaktøren i Sunnmørsposten:

"Hei, og takk for e-post.

Det er riktig som du har registrert. Fra og med denne sesongen har vi slutta med egen rubrikk for målscorere og kort kampforløp i 5. divisjon. Men tabellen har vi selvfølgelig fortsatt på trykk på børssidene.

Årsaken til denne endringen er rett og slett at det blir for arbeidskrevende å fortsette som før. Vi har en person på sportsvakt på kveldstid, og vedkommende må prioritere nyhetssaker framfor å ringe rundt til alle lag i 5. divisjon for å hanke inn kampfakta. At vi skal få f eks oppmenn fra 27 lag til å sende inn kampfakta fra sitt lags kamper, slik du foreslår, tror jeg dessverre er meget vanskelig å få til.

Sunnmørsposten har, som jeg skjønner du også er enige i, svært god dekning av 3. og 4. divisjon, i alle fall om vi sammenlikner oss med andre regionaviser. Det akter vi å fortsette med. Jeg håper du fortsatt vil glede deg over sportsdekningen vår"

Ingen kommentarer: