mandag 9. november 2009

Konkurranse!!

3 spørsmål, henta frå året som gjekk. Legg inn svar på "kommentarar", og den som først får tre rette har vunne.
Premie: Du får lage 3 nye spørsmål i ein konkurranse som eg legg ut på bloggen.
PS! Det treng ikkje å vere HaNo-relaterte spørsmål!

Spørsmåla er slik:
1. Nemn dei tre spelarane som har spelt mest (antall minutt) i serie og playoff i 2009!
2. Kven er årets råtass? (Mest gule serie og playoff i 2009)
3. Det er to spelarar som har blitt tremåls-skårar i ein kamp (serie og playoff i 2009). Kven er desse to?

Lykke til!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Då får eg prøve meg:
1. Mikke, Cato og Jan Egil.
2. Michael "Råtassen" Austnes
3. Asgeir og Jan Egil.

Kennethed|1 sa...

Hmm, tja....
1. Michael, Lars Petter, Jan Egil
2. Cato "The terminator" Longva
3. Asgeir og Jan Egil

Kenneth sa...

Hehe, akkurat i det ej trykte send, so kom han Kasper å trykte på den del knappa:) Derfor det litt artige namnet i forrige innlegg:)

Cato sa...

lett
1. Cato, Lars Petter og Mikke
2. Michael Jacksnes
3. Asgeir og Jan Egil

Odd Einar sa...

Kan stadfeste at Cato har rett!! Dermed går stafettpinnen vidare med 3 spørsmål til han!! Eg legg ut dei spørsmåla når eg får dei med han:)

vegard sa...

Michael Jacksnes? oss he no ikkje en speler so heite de? Cato kan umula ha rett hær!